Janvāra dzelzceļu pārvadātais kravu apjoms lielāks nekā pērn

Janvāra dzelzceļu pārvadātais kravu apjoms lielāks nekā pērnŠī gada pirmajā mēnesī pa Latvijas dzelzceļa (LDz) infrastruktūru ir pārvadāti 4,8 miljoni kravu, kas ir par 4,6% vairāk nekā pagājušā gada janvārī, informē LDz pārstāve Ella Pētermane.

Ievērojami ir pieaudzis pārvadāto akmeņogļu kravu apjoms – ja 2016.gada janvārī pārvadāti teju 1,4 miljoni tonnu akmeņogļu, šogad janvārī to apjoms sasniedzis 2,1 miljonu, kas ir par 57,6% vairāk.

Tallink Grupp pārvadājumi maršrutā Latvija-Zviedrija auguši

Tallink Grupp pārvadājumi maršrutā Latvija-Zviedrija augušiKuģniecības uzņēmuma Tallink Grupp pārvadāto pasažieru skaits janvārī palielinājies par 1% līdz 561,5 tūkstošiem, liecina kompānijas paziņojums Nasdaq Tallinn.

Pārvadāto kravas automašīnu skaits auga par 1,8% līdz 24,9 tūkstošiem, bet pasažieru transportlīdzekļu skaits saruka par 0,8% līdz 68,2 tūkstošiem.

Lidosta “Rīga” nostiprina līderpozīcijas Baltijā

Lidosta “Rīga” nostiprina līderpozīcijas BaltijāStarptautiskā lidosta “Rīga” kā vadošā lidosta Baltijas valstīs 2016.gadā ir sasniegusi pasažieru skaita rekordu, apkalpojot gandrīz pusi no kopējā Baltijas lidostu pasažieru skaita. Arī šogad lidosta paredz pasažieru skaita pieauguma progresiju, informēja lidostas pārstāve Laura Karnīte.

Pērn Ventspils ostā ienāca 1291 tirdzniecības kuģis

Pērn Ventspils ostā ienāca 1291 tirdzniecības kuģisAizvadītā gada laikā Ventspils ostā lielie tirdzniecības kuģi ienāca 1291 reizi. 448 bijuši tankkuģi, bet 843 – sauskravas kuģi. 439 reizes gadā Ventspils ostu apmeklējuši prāmji, bet vienu reizi Ventspilī ienāca kruīza kuģis.

Latvijai kā tranzītvalstij pieaugs drošu kravu pārvadājumu nozīme

Latvijai kā tranzītvalstij pieaugs drošu kravu pārvadājumu nozīmeLatvija jau izsenis atradusies lielu transporta plūsmu krustpunktā – starp Krieviju, Āzijas valstīm un Eiropu. Tāpēc Latvijai kā valstij ar unikālu ģeopolitisko stāvokli ir ļoti svarīga transporta sakaru efektivitātes paaugstināšana kā Eiropas, tā arī Āzijas virzienā.

Pārdotāko kravas automašīnu TOP

Pārdotāko kravas automašīnu TOPViena no Latvijas eksporta nozarēm ir kravu pārvadājumi, kas arī 2016. gadā turpināja attīstīties un atjaunot autoparkus, informē Auto asociācija.

Savukārt vietējo pārvadājumu nozarē izaugsmes nav. Par to liecina kravas automobiļu segments no 3.5t līdz 16 t, kas piedzīvojis 27% jaunu automobiļu iegādes lejupslīdi, kamēr 16+t segments, kur pamatā tiek iegādāti seglu vilcēji, piedzīvojis 30% palielinājumu, sasniedzot 1528 jaunu reģistrētu vienību skaistu 2016. gadā.

Nākamais kravas vilciens no Ķīnas gaidāms februārī

Nākamais kravas vilciens no Ķīnas gaidāms februārīNākamais kravas vilciens no Ķīnas gaidāms februārī, to Latvijas Televīzijas raidījumā "Rīta Panorāma" atzina satiksmes ministrs Uldis Augulis (Zaļo un zemnieku savienība).
Runājot par testa kravas vilcienu no Ķīnas pērn novembrī un iespējamo šī maršruta izmantošanu arī turpmāk, ministrs informēja, ka, iespējams, nākamais kravas vilciens no Ķīnas tiks organizēts februārī. Tiesa, nākamais vilciens no Ķīnas gaidāms nevis testa braucienā izmantotajā maršrutā Jivu-Zabaikaļska-Rīga, bet maršrutā Ningbo-Rīga.

Smagā komerctransporta tirgus izaugsme turpinās

Smagā komerctransporta tirgus izaugsme turpināsSmagā komerctransporta tirgus izaugsme turpinās, kamēr autobusu tirgu būtiski ietekmē valsts un pašvaldību pasūtījumi.

Viena no Latvijas eksporta nozarēm ir kravu pārvadājumi, kas arī 2016. gadā turpināja attīstīties un atjaunot autoparkus. Savukārt vietējo pārvadājumu nozarē izaugsmes nav. Par to liecina kravas automobiļu segments no 3.5t līdz 16t, kas piedzīvojis 27% jaunu automobiļu iegādes lejupslīdi, kamēr 16+t segments, kur pamatā tiek iegādāti seglu vilcēji, piedzīvojis 30% palielinājumu, sasniedzot 1528 jaunu reģistrētu vienību skaistu 2016. gadā.

2016.gadā ievērojami palielinājies konteineru pārvadājumu apjoms

2016.gadā ievērojami palielinājies konteineru pārvadājumu apjomsPagājušajā gadā ievērojami palielinājies "Latvijas dzelzceļa" meitas uzņēmuma "LDz Loģistika" pārvadāto konteineru apjoms. Procentuāli vislielākais pieaugums ir saņemto konteineru sektorā – ja 2015.gadā uz Latviju nosūtīti 426 konteineri, pagājušajā gadā to skaits pieaudzis par 108% un sasniedzis 885 konteinerus.

Decembra mēnesī jauni kravu pārkraušanas rekordi Rīgas ostā

Decembra mēnesī jauni kravu pārkraušanas rekordi Rīgas ostā2016. gada decembrī ostas termināļos kopā tika pārkrauts 3,7 miljoni tonnu kravu un tas ir bijis pagājušā gada veiksmīgākais mēnesis. Salīdzinājumā ar novembra mēnesi pārkrauto kravu apjoms ir pieaudzis par 27,6%. Galvenais straujā kravu apgrozījuma pieauguma iemesls ir ostā pārkrauto ogļu apjoma palielināšanās. Saglabājoties augstai ogļu cenai, atkal būtiski audzis caur Rīgas ostu virzītais Krievijas ogļu eksporta apjoms. Decembrī no Rīgas ar kuģiem nosūtīts 1,6 miljoni tonnu ogļu, kas ir lielākais vienā mēnesī apstrādāto ogļu daudzums visā ostas pastāvēšanas vēsturē.

2016.gadā Ventspils ostā sasniegti jauni prāmju satiksmes rekordi

2016.gadā Ventspils ostā sasniegti jauni prāmju satiksmes rekordiAr katru gadu palielinās prāmju satiksmes intensitāte Ventspils ostā. 2016.gadā sasniegti jauni ar prāmjiem pārvadāto kravu (Ro-Ro) un pasažieru rekordapjomi. Prāmju pasažieru skaits salīdzinājumā ar 2015.gadu palielinājies par 9%, bet kravu – par 13%.

LDz prognozē kravu apmēra pieaugumu šogad 

LDz prognozē kravu apmēra pieaugumu šogad AS ''Latvijas Dzelzceļš'' (LDz) prognozē, ka šogad Latvijā pa dzelzceļu pārvadās vairāk kravu nekā 2016. gadā, savukārt nozarē strādājošie Latvijas tranzīta koridorā kopumā šogad prognozē kravu apmēra kritumu.

Mainās nosacījumi saistībā ar kravu autopārvadājumu veikšanu no Latvijas muitas noliktavām uz Krieviju

Mainās nosacījumi saistībā ar kravu autopārvadājumu veikšanu no Latvijas muitas noliktavām uz KrievijuNo 2017.gada 1.janvāra stāsies spēkā izmaiņas Krievijas Transporta ministrijas pavēlē Nr.301 Par īpatnību apstiprināšanu trešo valstu kravu starptautiskiem autopārvadājumiem Krievijā, kas paredz, ka tiks atcelta viena no šobrīd spēkā esošajām iespējām veikt trešās valsts izcelsmes kravu pārvadājumus uz Krieviju, izmantojot divpusējās atļaujas. Ja Latvijas autopārvadātājiem nebūs līdzi papildu dokumentu – iepriekšējā pārvadājuma CMR pavadzīmes vai kravas nosūtītāja vai saņēmēja rīkojuma –, saskaņā ar gaidāmajām izmaiņām pārvadātāji trešās valsts izcelsmes kravu, kas pārkrauta oficiāli atzītā Latvijas muitas noliktavā, nevarēs vest, izmantojot divpusējās atļaujas.

Turpinot lietot lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanas noteikumiem. Iepazīties ar noteikumiem. Lietošanas noteikumi.