Nav noslēpums, ka patlaban piedzīvojam sarežģītus apstākļus: ir grūti prognozēt energoresursu cenas, Eiropā pieprasījums pēc precēm un pakalpojumiem var sākt stagnēt vai pat samazināties. Ko darīt, lai veiksmīgi pārdzīvotu ekonomikas kritumu un iziet no tā kā uzvarētājiem, stāsta trīs uzņēmumu – veiksmīgu eksportētāju – pārstāvji, kas ir saņēmuši Latvijas investīciju un attīstības aģentūras balvas ikgadējā Eksporta un inovācijas balvas konkursā, kā arī Latvijas eksportētāju asociācijas valdes priekšsēdētājs, uzņēmējs Mārtiņš Tiknuss.
Pludmales volejbols ir populārs sporta veids gan pie mums, Latvijā, gan ārzemēs, īpaši jau vasaras sezonā. Mūsu privilēģija ir iespēja šo sporta veidu spēlēt ne tikai specializētās sporta zāles telpās, bet tam oriģināli paredzētajā vietā – pludmalē – mums pieejamajā Baltijas jūras un Rīgas jūras līča piekrastē. Gadu laikā pie jūras esošo volejbola laukumu skaits ir ievērojami audzis un vasaras sezonā komandas mēdz pat gaidīt rindās uz laukumu.
Mūsdienās aizvien lielāks kļūst pieprasījums pēc uzņēmumiem, kas sniedz īpašuma labiekārtošanas un apzaļumošanas pakalpojumus. Sākot ar zāliena iekopšanas darbiem līdz pat koku un krūmu stādīšanai, šos procesus iespējams uzticēt nozares profesionāļiem, kuri pārzina visas augu kopšanas nianses un parūpēsies par teritorijas labiekārtošanu līdz sīkākajām detaļām.
Ceturto daļu CO2 pēdas uz Eiropas ceļiem atstāj smagais komerctransports. Tāpēc rodas jautājums – kad tas kļūs videi saudzīgāks, respektīvi – ar ko un kad tiks aizstāta dīzeļdegviela? Lai atbildētu uz šo jautājumu, uzmanība jāpievērš trim galvenajiem aspektiem – no kā ražot ilgtspējīgu degvielu, kā tai izveidot labu infrastruktūru un kā pārliecināt lielo autoparku uzņēmumus.
Alberts Legzdiņš no Čikāgas piecīšiem savā dziesmā “Made in Latvia” dzied par to, cik daudz ikdienā sastopamies ar importētām precēm - radio no Dienvidkorejas, skuveklis no Japānas, tēja no Indijas un zābaki no Itālijas. Kaut arī šīs preces papildina mūsu ikdienu ar eksotiskiem ēdieniem, ražošanas detaļām vai lētiem svētku dekoriem, Latvijā ražotajam ir cita vērtība.
Papīrs jau kopš mūsu ēras sākuma ir kalpojis kā vēstures liecību fiksēšanas līdzeklis, ko nodot nākamajām paaudzēm. Mūsdienās papīru izmantojam gan reklāmas, gan saziņas, gan iepakojuma materiāliem, tāpat arī dokumentiem un grāmatām. Pat digitalizācijas laikmetā ikdiena bez tā nav iedomājama ne tikai katram no mums, bet arī lielajām rūpniecības nozarēm un loģistikas industrijai.