Atbildot uz jautājumu, vai drīz varam gaidīt pašbraucošas kravas automašīnas, "Scania" ir atvērusi izmēģinājumu poligona vārtus un atklājusi detalizētu informāciju par savu autonomo smago transportu. Tur – Zviedrijas pilsētā Sēderteljē – šī ražotāja auto patstāvīgi strādā kalnrūpniecības darbos.
Ķīna ir viens no lielākajiem un svarīgākajiem loģistikas nozares spēlētājiem pasaulē. Tā ir viena no pasaules lielākajām eksportētājvalstīm, un tās loģistikas sistēmas un infrastruktūra, kā arī plaši pieejamais transporta tīkls nodrošina ātru un efektīvu preču transportēšanu, veicot gan iekšzemes, gan starptautiskos kravu pārvadājumus.
Rīgas brīvostā pagājušajā gadā pārkrauti 23,52 miljoni tonnu kravu, kas ir par 9,4% vairāk nekā 2021.gadā, liecina brīvostas publiskotā informācija. Visvairāk ostā 2022.gadā pārkrautas beramkravas - 14,481 miljons tonnu, kas ir par 20,4% vairāk nekā 2021.gadā. Vienlaikus ģenerālkravas ostā pārkrautas 7,571 miljona tonnu apmērā, kas ir pieaugums par 5,1%, bet lejamkravas - 1,468 miljonu tonnu apmērā, kas ir kritums par 35,3%.
Pārvākšanās process vienmēr ir satraucošs, taču, pārskatot savu privāto mantu apjomu, rodas jautājumi – “Kā to visu dabūt no punkta A līdz punktam B?”, “Vai paveikt to pašam vai lūgt palīdzību profesionāļiem?”, “Kur dabūt kastes un kā to visu iepakot?”. Ja vēlaties ietaupīt savu laiku un enerģiju, labākā izvēle būs vērsties pie profesionāļiem - SIA Vervo.
Transporta un loģistikas nozare pamazām atkopjas no globālās Covid-19 pandēmijas, kas 2 gadu garumā radīja lielus traucējumus piegādes ķēdēs. Taču tagad mēs saskaramies ar jauniem izaicinājumiem un nezināmiem pavērsieniem transporta un loģistikas nozarē. Nozares eksperti ir apkopojuši 6 tendences, ar ko saskarsimies transporta un loģistikas nozarē 2023. gadā.
Ja vēl 2022. gada sākumā eksports bija Latvijas ekonomikas izaugsmes galvenais vilcējspēks un virzītājs, tad šobrīd ārējā tirdzniecība sāk bremzēties un jaunajā gadā eksports jau var sākt stagnēt. Energokrīzes un pieaugošo izmaksu dēļ uzņēmumiem prognozē grūtu ziemu un arī to, ka labāk šo krīzi pārdzīvos uzņēmumi, kas orientējas uz eksporta tirgiem, nevis vietējo patērētāju.