Satiksmes ministrijas valsts sekretārs Kaspars Ozoliņš no 18. līdz 26. maijam vadīs Satiksmes ministrijas (SM) organizēto uzņēmēju vizīti Ķīnā, lai veicinātu sadarbības iespējas abu valstu uzņēmumu starpā, informē ministrijas Komunikācijas nodaļa.
2015. gada 17. maijā norisinājās Rīgas maratons - pilsēta pārvērtās jau 25. reizi, sapošoties un sagaidot pilsētas ielās skrējējus, kas radīja neaizmirstamu sportisku gaisotni. Startēja arī SIA Vervo ātrākie skrējēji, kurus atbalstīja līdzjutēji - visus vienoja liela kopības sajūta un gandarījums par šiem svētkiem.
Palielinoties NATO spēku klātbūtnei Baltijas valstīs un pieaugot militāro kravu pārvadājumu apjomam pa dzelzceļu, ir nepieciešamas papildu investīcijas dzelzceļa infrastruktūrā, un to apmērs var sasniegt līdz pat vienam miljonam eiro, norādīja VAS «Latvijas Dzelzceļš» (LDz) prezidents Uģis Magonis.
Dzelzceļa kravu pārvadājumu apjoms Latvijā šī gada janvārī-aprīlī samazinājies par 3,2% - līdz 21,2 miljoniem tonnu, liecina Satiksmes ministrijas informācija.
2015.gada aprīlī Ventspils brīvostā pārkrauti 2,4 miljoni tonnu kravu. Pirmajos četros mēnešos kopā kravu apgrozījums sasniedzis 9,9 miljonus tonnu.
Nākamajos gados Liepājas ostas kravu apgrozījumam jātuvinās 10 miljoniem tonnu gadā, kas ir teju divkārt vairāk nekā 2014.gada kravu apjoms, kad pārkrāva 5,3 miljonus tonnu kravu.
No 5. līdz 8.maijam Vācijas pilsētā Minhenē notika 15. starptautiskā izstāde “Transport & logistic”, kurā piedalījās vairāk 2000 dalībnieki no 62 pasaules valstīm. Izstāde notiek katru otro gadu un pulcē lielākos kravu pārvadātājus, transporta un loģistikas nozares uzņēmumus.
No Baltijas jūras austrumu piekrastes ostām gada pirmajos trīs mēnešos visvairāk pārkrauts Krievijas ostā Ustjlugā, kurā arī fiksēts visstraujākais kravu kāpums, savukārt visstraujākais kravu kritums bijis Tallinas ostā, liecina ostu statistika.
Latvijas atzara izveidošana konteinerizēto kravu piegādei starp Ķīnu un Ziemeļeiropu arvien vairāk tuvinās realitātei. Cits jautājums ir, cik lielā mērā Latvijas spēlētāji – valsts, ostas, komersanti – spēs sadarboties savā starpā un ar citiem loģistikas ķēdē iesaistītajiem, lai šo lielo iespēju pilnīgāk izmantotu. Tas izriet no 3. ASEM (Āzijas un Eiropas) transporta ministru sanāksmes «Multimodālu transporta savienojumu attīstība Eirāzijā – status quo un ieskats nākotnē» dalībnieku teiktā gan konferencē, gan intervijās Dienas Biznesam.
Mūsu uzņēmums ir spēris kārtējo soli attīstības virzienā.