Latvijas Dzelzceļa pārvadāto kravu skaitsLatvijas Dzelzceļa pārvadāto kravu skaits nav kritiski samazinājies, kā sākotnēji prognozēts.

 Gandrīz pirms gada atklāts līdz šim apjomīgākais un dārgākais, 100 miljonu eiro vērtais dzelzceļa sliežu izbūves projekta posms Skrīveri – Krustpils. Pirms tam posmu noslogoja, pārvadājot 24,1 miljonus tonnu gadā, izmantojot 97% no tā maksimālās jaudas, taču pēc papildu sliežu ceļa izbūves posmā šobrīd var pārvadāt līdz pat divām reizēm vairāk kravu.

Lai gan pērnā gada sākumā prognozēja pārvadāto kravu skaita kritumu pat par 20%, radot šaubas, vai jaunajā posmā būs ko pārvadāt, gads kopumā bijis ļoti veiksmīgs, Latvijas Radio pastāstīja Latvijas Dzelzceļa pārstāvis Māris Ozols: "2015.gadā mums ir klājies ļoti labi, neskatoties uz sākotnēji pesimistiskām prognozēm, kuras varēja arī piepildīties.Gan objektīvas situācijas, gan arī mūsu darba dēļ šīs prognozes nepiepildījās, mēs esam pārvadājuši 55,6 miljonus tonnu, kas ir pavisam neliels 2,4% samazinājums pret 2014.gada rādītājiem.Ievērojami, ne procentu ziņā, bet kopējā skaita ziņā ir kritums vienā no divām galvenajām kravu grupām, proti, ogļu pārvadājumos. Mums bija 5,2% samazinājums. Bet otrā lielākajā kravu grupā, tas ir, naftas kravu pārvadājumos mums ir 2,2% pieaugums."

Avots: http://www.lsm.lv/

Raksts pārpublicēts SIA Vervo mājas lapā. SIA Vervo ir transporta uzņēmums, kura pamatdarbības veidi ir starptautiskie un vietējie kravu pārvadājumi, transporta pakalpojumi un citi loģistikas risinājumi: autotransporta (sauszemes) kravu pārvadājumi (pilnas kravas, saliktas kravas), aviotransporta (gaisa) kravu pārvadājumi, dzelzceļa kravu pārvadājumi, kuģu (jūras) kravu pārvadājumi, muitas brokeru pakalpojumi, lielgabarīta, negabarīta un smagsvara kravu pārvadājumi, noliktavu pakalpojumi, bīstamo (ADR) kravu pārvadājumi, kravu apdrošināšana, personīgo mantu pārvadājumi.

Image

Turpinot lietot lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanas noteikumiem. Iepazīties ar noteikumiem. Lietošanas noteikumi.