Kravu piegāde uz Īriju, nešķērsojot Lielbritāniju

Prāmju kompānija DFDS ir ieviesusi jaunu maršrutu starp Īrijas Republiku un Ziemeļfranciju, lai pēc iespējas vairāk atvieglotu un attīstītu tirdzniecību Eiropas Savienībā. Šis ir ideāls risinājums, kā izvairīties no Brexit izraisītajiem sarežģījumiem, saglabājot ātru un viengabalainu satiksmes plūstu starp valstīm.

Jaunais maršruts pirmo reizi tika atklāts šī gada 2.janvārī, prāmim Optima Seaways veicot aptuveni 24 stundu ilgu pārvadājumu no Roslēras ostas Īrijā uz Dankerkas ostu Francijā. Lai atzīmētu šo sadarbības veicinošo notikumu, šoferi izlika Eiropas Savienības karogu kravas automašīnu priekšpusē un tika sagaidīti īru krāsu tērptu cilvēku un žurnālistu pavadībā.

Pagaidām ir plānots, ka maršruta darbību nodrošinās 3 prāmji, katru nedēļu kursējot 6 reizes no katras ostas. Katrs prāmis var nodrošināt ietilpību līdz 120 kravas automašīnām. Kravas mašīnu vadītājiem tiek nodrošinātas Covid-19 drošas vienvietīgas kajītes, lai 24 stundu laikā varētu atpūsties un uzkrāt spēkus nākamajiem kilometriem.

Šī maršruta nepieciešamība ir acīmredzama, ņemot vērā lielo pieprasījumu. Šobrīd visi tuvākie prāmji ir pilnībā rezervēti, un kravas pārvadājuma aptuvenā cena svārstās ap 1400eur.

Būtiskākie plusi, izvēloties šo kravas pārvadājumu maršrutu:
• Īrija paliek Eiropas tirgū un Muitas savienībā
Kravas pārvadājums ir iespējams, veiksmīgi izvairoties no muitas formalitātēm, kas būtu jāveic, braucot caur Apvienoto Karalisti. Kā arī varat izvairīties no iespējama gaidīšanas laika.
• Autovadītājiem draudzīgs
Šoferi būs pilnībā atpūtušies un varēs nekavējoties turpināt kravu pārvadājumu pa sauszemi.
• Sadarbības stiprināšana
Jūras pārvadājumi būs neatkarīgi no Apvienotās Karalistes, kā arī tā būs laba alternatīva Apvienotās Karalistes un Īrijas sauszemes tiltam. Šis risinājums paver tiešas tirdzniecības iespējas ES tirgū.
• Samazinātas izmaksas
Varat ietaupīt sauszemes degvielas patēriņu, kā arī izvairīties no muitošanas izmaksām.