Latvija ir viena no mežiem bagātākajām valstīm Eiropā, aizņemot 52 % no valsts teritorijas. Līdz ar to, meža nozare pamatoti tiek uzskatīta par Latvijas eksporta balstu, un arī pēdējos gados pieprasījums pēc kokmateriāliem aug.
Lai gan Dienvidkorejas tirgus ir tāls un vairumam Latvijas uzņēmumu vēl svešs, abu valstu savstarpējās tirdzniecības apjoms 10 gadu laikā ir pieckāršojies, sasniedzot teju 130 miljonus eiro. Šī eksotiskā tirgus pazinēji sadarbības ar Dienvidkoreju nākotni redz pozitīvā gaismā ar lielu potenciālu gan palielināt apjomus, gan dažādot eksportēto preču veidus.
Unikāla hibrīda kravas automašīna ar saules paneļiem pārklātu piekabi pašlaik tiek testēta uz autoceļiem. Tas ir divu gadu pētnieciskās sadarbības rezultāts, kurā iesaistīts pasaulē vadošais transporta risinājumu piegādātājs Scania, Upsalas Universitāte, “Eksjö Maskin & Truck”, “Midsummer”, “Ernsts Express” un “Dalakraft”. Pateicoties šī kravas auto patstāvīgajai enerģijas ražošanai, ievērojami samazināsies ekspluatācijas izmaksas un vietējo izmešu apjoms.
Somija - valsts Eiropas ziemeļos, ar kuru gan Eiropas valstīm, gan arī ASV ir nozīmīgas ekonomiskas attiecības. Somija ir ES dalībvalsts, kas sevi ir definējusi ne tikai kā klusu, uz lauksaimniecību un mežsaimniecību balstītu valsti, bet arī par tendences noteicošu globālu tehnoloģiju un dizaina centru.
Saskaņā ar Satiksmes ministrijas (SM) apkopotajiem datiem 2023. gada deviņos mēnešos Latvijas lielajās ostās vērojams pieaugums labības un konteineru kravu apgrozījumā. Oktobrī Rīgas ostā uzņēmumā “Rīgas Universālais Termināls” saņemts un izkrauts pirmais vilciena sastāvs ar Ukrainas labības produktiem, ko līdz Rīgas brīvostai nogādāja VAS “Latvijas dzelzceļš” meitas uzņēmums SIA “LDz Cargo”. 1423 tonnas rapša no Ukrainas tika atvesti 54 konteineros.