Lai spētu klientiem nodrošināt pēc iespējas lielāku kravu pārvadājumu pakalpojumu klāstu, transporta uzņēmums Vervo Auto regulāri papildina savu autoparku gan ar jauniem transportlīdzekļiem, gan puspiekabēm.
Iepazīstieties ar SIA Vervo aktualitātēm, komandu un ikdienas dzīvi. Šajā sadaļā Jūs uzzināsiet par transporta un loģistikas uzņēmuma SIA Vervo darba laiku izmaiņām, kā arī mūsu attīstības sasniegumiem, piemēram, jaunu filiāļu atvēršanos. Regulāri veidojam pētījumus un analizējam uzņēmuma iekšējās tendences kravu pārvadājumu un loģistikas jomā. Sniedzam arī ieteikumus un dažādu problēmu risinājumus.
Sekojiet līdzi arī mūsu sociālajai aktivitātei. SIA Vervo loģistikas pārstāvji pastāvīgi iesaistās dažādu izglītības procesu attīstībā un piedalās Latvijas izglītības iestāžu organizētos vebināros un semināros.
Granīts ir vulkāniskas izcelsmes iezis - viens no izplatītākajiem akmens veidiem, un to plaši izmanto būvniecībā, interjera dizainā un mākslas projektu veidošanā. Tas ir izturīgs, tajā pat laikā var būt trausls, taču tas labi padodas pulēšanai un slīpēšanai. Runājot par Latviju, visbiežāk granīts tiek importēts no Ķīnas, Indijas un Igaunijas.
Dienas kļūst arvien gaišākas un Vervo joprojām piedāvā saules paneļu pārvadājumus uz un no vairāk nekā 120 pasaules valstīm. Saules paneļi, galvenokārt, tiek ražoti Āzijā, it īpaši Ķīnā, taču ir interesanti novērot, ka Latvijas saules paneļu importa dati parasti neuzrāda Ķīnu kā galveno piegādātāju, bet uz Latviju tie tiek piegādāti caur Vāciju, Čehiju, Poliju un Lietuvu.
Šī gada 31. janvārvī norisinājās Latvijas Aviācijas Asociācijas rīkota domnīca par gaisa kravu pārvadājumu aktualitātēm Latvijā. Pasākumā piedalījās nozares eksperti, kuru profesionālā darbība ir cieši saistīta ar avio kravu pārvadājumiem. Domnīcu apmeklēja arī SIA Vervo direktors un līdzīpašnieks Māris Dreimanis.
Svarīgs faktors, lai noteiktu gala produkta cenu, ir transporta izmaksas, neatkarīgi no tā, vai veicat importu vai eksportu. Transporta un loģistikas nozarē pārvadājuma cenu nosaka daudzi mainīgie faktori, tāpēc, pirms veicat izvēli par sadarbības partneri Jūsu kravu pārvadājumiem, aicinām iepazīties ar to - kas veido Jūsu kravu pārvadājumu cenu?
Benelux valstis - Beļģija, Nīderlande un Luksemburga - ir ne tikai reģioni, kurus raksturo unikāla arhitektūra, izcila šokolāde un tulpju smarža, bet tās ir arī būtiska daļa no Latvijas importa un eksporta jomas. Un mēs, transporta un loģistikas uzņēmums, SIA Vervo, esam klātesoši ar efektīviem un moderniem loģistikas risinājumiem, ņemot vērā katra klienta kravas specifiku un vajadzības, lai sasniegtu vienu mērķi- veiksmīgi kravu pārvadājumi uz vai no Benelux valstīm.
Kāpurķēžu pašizkrāvējs ir viena no tehnikām, kas tiek izmantota būvniecības, lauksaimniecības, mežsaimniecības un kokapstrādes nozarē. Tā primārā priekšrocība ir piekļuve grūti sasniedzamās vietās, kur tas nav iespējams ar citiem transportlīdzekļiem. Nereti šī tehnika ir lielgabarīta izmēros, tāpēc piegāde var būt izaicinājums - tieši tāpēc ir svarīgi to uzticēt zinošiem un pieredzējušiem speciālistiem, kas spēs noorganizēt tehnikas piegādi ātri, ērti un izdevīgi.
Ķīna ir nozīmīgs sadarbības partneris Eiropas Savienības uzņēmumiem. Vidēji preces no Ķīnas veido 20% no kopējā importa Eiropas Savienībā, kas sastāda 626 miljardus EUR un 51% no tām tiek piegādātas, izmantojot jūras konteineru pārvadājumus. Elektronika, tehnoloģijas, apģērbi un apavi, rūpnieciskie produkti - tās ir tikai dažas no nozarēm, kurās notiek aktīva tirdzniecība starp Ķīnu un Eiropas valstīm.
Elektropreces ir pasaulē trešais tirgotākais produkts ar kopējo tirdzniecības apjomu 1,61 triljoni EUR gadā, un tas veido 9,68% no kopējās pasaules tirdzniecības. Lielākie elektropreču eksportētāji ir Ķīna, Vācija un Dienvidkoreja. Lielākie elektronikas un elektropreču importētāji ir ASV, Ķīna, Vācija un Nīderlande.
Mūsdienu kravu pārvadājumi sniedz iespēju izvēlēties papildu ērtības - piegādi noteiktā laikā, kravas apdrošināšanu u.c., un arī ‘balto cimdu“ servisu. Tas ir augstākās klases kravu piegādes pakalpojums, kas prasa īpašu plānošanu, rūpes un papildu uzmanību. Šāda veida pārvadājumi tiek pielāgoti specifiskām klientu vēlmēm, sākot no kravas iekraušanas un beidzot ar produkta izkraušanu, izpakošanu, montāžu un pat gružu izvešanu.
Globālās piegādes ķēdes šobrīd ir ietekmētas, jo Jemenas hutiešu grupējuma uzbrukumi komerciālajiem kuģiem pēdējo nedēļu laikā ir noveduši pie tā, ka lielie kuģniecības uzņēmumi ir nolēmuši izvairīties no viena no pasaulē noslogotākajiem kuģu ceļiem - Suecas kanāla. Kā tas ietekmēs Eiropas uzņēmumus?
15.decembrī pasaulē lielākais kuģu pārvadātājs MSC (Mediterranean Shipping Company S.A.) paziņoja, ka tā kuģi nešķērsos Suecas kanālu drošības risku dēļ. Kuģniecības giganti Hapag-Lloyd un Maersk arī ir apturējuši savu darbību - iemesls tam ir uzbrukumi konteinerkuģiem. Šajā laika periodā, kopš Izraēlas-Palestīnas kara sākuma, kopumā tika uzbrukts 13 konteinerkuģiem.