Nozares jaunumi

No Rīgas atpakaļ uz Ķīnu dodas pirmais konteinervilciens

No Rīgas atpakaļ uz Ķīnu dodas pirmais konteinervilciensŠonedēļ no Rīgas uz Ķīnu devies pirmais konteinervilciens, kas kravu caur Kazahstānu nogādās Ķīnas austrumdaļā - Kašgarā. Šis ir jauns "Latvijas dzelzceļa" (LDz) meitaskompānijas "LDz Loģistika", Krievijas uzņēmuma "TransContainer" un loģistikas uzņēmuma "Gefco Baltic" kopīgi izstrādāts maršruts kravu transportēšanai caur Latvijas ostām uz Ķīnu.

Plānots, ka nākamais konteinervilciena sastāvs šajā maršrutā dosies jau nākamnedēļ, informēja sabiedrisko attiecību pārstāve Ella Pētermane.

Satiksmes ministrs Uldis Augulis (Zaļo un Zemnieku savienība) norādīja, ka iespēja ne tikai iekļauties tranzīta koridoros kravu transportēšanai no Āzijas, bet arī atpakaļkravu komplektēšanā un nodrošināšanā uz Ķīnu, un tas paver jaunas iespējas tālākai pārvadājumu attīstībai.

Gan LDz, gan "TransContainer" jauno maršrutu šonedēļ prezentē starptautiskajiem nozares partneriem izstādes "Transport Logistic 2017" ietvaros Minhenē (Vācijā) notiekošajā konferencē.

Pirmā vilciena sastāvā ir 52 četrdesmit pēdu konteineri, un ar tiem Ķīnas austrumdaļai tiks piegādātas ražošanas iekārtas tekstila nozarei. Krava uz Rīgu atgādāta pa jūru no Duisburgas (Vācijā).

Jau ziņots, ka Latvija mēģina piesaistīt tranzīta kravas no Ķīnas. "Latvijas dzelzceļš" piesardzīgi vērtē turpmāku sadarbību ar Krieviju. Tāpēc lielāka loma un vērība nekā iepriekš tiek dota sadarbībai ar Ķīnu, Kazahstānu un Baltkrieviju. Tiesa, eksperti jau iepriekš neslēpa, ka ekonomisti ir piesardzīgi par Latvijas izredzēm kļūt par daļu no Ķīnas jaunā Zīda ceļa.

Pirms pusgada Rīgā svinīgi tika sagaidīts pirmais konteinervilciens no Ķīnas. Reisu organizēja „LDz loģistika”, Krievijas uzņēmums «TransContainer» un Ķīnas dzelzceļš. Līdz šim neviens cits vilciens no Ķīnas Rīgā vairs nav ieradies. Nākamais vilciens tika solīts jau pirms Jaunā gada, tad janvārī, februārī un martā. Vēlāk paziņots, ka otrais un trešais vilciens Rīgā ienākt varētu jau maijā. Tomēr, lai konteinervilcienu kustība būtu izdevīga, tai jānotiek divos virzienos – preces jāsūta arī uz Ķīnu, jo tukšie konteineri paredz papildu izmaksas.

Avots: http://www.lsm.lv/

Raksts pārpublicēts SIA Vervo mājas lapā. SIA Vervo ir transporta uzņēmums, kura pamatdarbības veidi ir starptautiskie un vietējie kravu pārvadājumi, transporta pakalpojumi un citi loģistikas risinājumi: autotransporta (sauszemes) kravu pārvadājumi (pilnas kravas, saliktas kravas), aviotransporta (gaisa) kravu pārvadājumi, dzelzceļa kravu pārvadājumi, kuģu (jūras) kravu pārvadājumi, muitas brokeru pakalpojumi, lielgabarīta, negabarīta un smagsvara kravu pārvadājumi, noliktavu pakalpojumi, bīstamo (ADR) kravu pārvadājumi, kravu apdrošināšana, personīgo mantu pārvadājumi.

Vervo komandā strādā pieredzējuši un profesionāli speciālisti, kuri prasmīgi un operatīvi palīdzēs izvēlēties labāko risinājumu un atrisināt jautājumus, kas saistīti ar kravu pārvadājumiem un citiem loģistikas pakalpojumiem.

Darba laiki

Birojā - Tīraines iela 1, 3. stāvā


P. 9.00 - 17.30
O. 9.00 - 17.30
T. 9.00 - 17.30
C. 9.00 - 17.30
P. 9.00 - 17.00
Se. - Sv.  - -

Kontakti

  • Adrese: Tīraines iela 1, Rīga, LV-1058

  • Telefons: +371 67674570

  • E-pasts: info@vervo.lv