Vienmēr gatavi veikt papildus jūdzi!
transporta pakalpojumi   + 371 67674570
  • Noteikti iesakām arī citiem izmantot SIA „VERVO” kravu pārvadājumu pakalpojumus, jo uzņēmuma darbinieki spēj efektīvi organizēt savu darbu, ātri un operatīvi pieņemt lēmumus, kā arī tikt galā ar dažādām problēmsituācijām, ātri piemeklējot visoptimālāko risinājumu! Lasīt vairāk
    Meko un KO SIA Valdes loceklis Kristians Riekstiņš
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52

Nākamais kravas vilciens no Ķīnas gaidāms februārī

Nākamais kravas vilciens no Ķīnas gaidāms februārīNākamais kravas vilciens no Ķīnas gaidāms februārī, to Latvijas Televīzijas raidījumā "Rīta Panorāma" atzina satiksmes ministrs Uldis Augulis (Zaļo un zemnieku savienība).
Runājot par testa kravas vilcienu no Ķīnas pērn novembrī un iespējamo šī maršruta izmantošanu arī turpmāk, ministrs informēja, ka, iespējams, nākamais kravas vilciens no Ķīnas tiks organizēts februārī. Tiesa, nākamais vilciens no Ķīnas gaidāms nevis testa braucienā izmantotajā maršrutā Jivu-Zabaikaļska-Rīga, bet maršrutā Ningbo-Rīga.

Ministrs gan norādīja – tas, vai šis kravu pārvadāšanas maršruts būs regulārs, būs atkarīgs arī no pašu uzņēmējiem. Pašlaik ar kokapstrādes uzņēmumiem tiek risinātas sarunas par kokmateriālu vešanu pa dzelzceļu. Tāpat paralēli notiek sarunas par kravu piesaisti no Skandināvijas valstīm.

Proti, tiek strādāts, lai šajā maršrutā ne tikai vestu kravas no Ķīnas, bet arī nodrošinātu "atpakaļplūsmu, kas rada daudz efektīvāku šo maršrutu", piebilda Augulis.

"Bet viss nenotiek tā, kā gribētu - rīt uz pusdienlaiku. Jārēķinās ar valsts iekārtu, gan kaimiņvalstīm, caur kurieni jābrauc. Šis ir pastāvīgs darbs, lai nodrošinātu lielāku kravu pieaugumu," teica ministrs.

Runājot par situāciju ar dzelzceļa pārvadājumiem kopumā, ministrs atzina, ka pērn pēdējos trīs mēnešos šajā jomā ir vērojamas pozitīvas tendences. Tās turpinās arī šogad – šā gada janvāra pirmajās nedēļas pārvadāto dzelzceļa kravu apjoms pieaudzis par 8,5%, salīdzinot ar attiecīgu laika posmu pirms gada.

Pēdējo mēnešu laikā īpaši pieaudzis pa dzelzceļu pārvadāto konteinerkravu apjoms, teica satiksmes ministrs, tomēr piebilda – pērn dzelzceļa kravu pārvadājumu apjoms, salīdzinot ar 2015.gadu, sarucis par aptuveni 14%.

Avots: http://www.lsm.lv/

Raksts pārpublicēts SIA Vervo mājas lapā. SIA Vervo ir transporta uzņēmums, kura pamatdarbības veidi ir starptautiskie un vietējie kravu pārvadājumi, transporta pakalpojumi un citi loģistikas risinājumi: autotransporta (sauszemes) kravu pārvadājumi (pilnas kravas, saliktas kravas), aviotransporta (gaisa) kravu pārvadājumi, dzelzceļa kravu pārvadājumi, kuģu (jūras) kravu pārvadājumi, muitas brokeru pakalpojumi, lielgabarīta, negabarīta un smagsvara kravu pārvadājumi, noliktavu pakalpojumi, bīstamo (ADR) kravu pārvadājumi, kravu apdrošināšana, personīgo mantu pārvadājumi.

5 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedInSubmti to draugiem
Nākamais kravas vilciens no Ķīnas gaidāms februārī - 5.0 out of 5 based on 1 vote