Naktī uz svētdienu Rīgas ostā ienāca konteinerkuģis MSC MARITINA V, kas ir lielākais Rīgu jebkad apmeklējušais konteinerkuģis. 266 metrus garais un 37 metrus platais kuģis kuģo zem Madeiras (Portugāles) karoga, un tā maksimālā ietilpība ir 4533 TEU (20 pēdu konteineri).
Šī gada 31. janvārvī norisinājās Latvijas Aviācijas Asociācijas rīkota domnīca par gaisa kravu pārvadājumu aktualitātēm Latvijā. Pasākumā piedalījās nozares eksperti, kuru profesionālā darbība ir cieši saistīta ar avio kravu pārvadājumiem. Domnīcu apmeklēja arī SIA Vervo direktors un līdzīpašnieks Māris Dreimanis.
Svarīgs faktors, lai noteiktu gala produkta cenu, ir transporta izmaksas, neatkarīgi no tā, vai veicat importu vai eksportu. Transporta un loģistikas nozarē pārvadājuma cenu nosaka daudzi mainīgie faktori, tāpēc, pirms veicat izvēli par sadarbības partneri Jūsu kravu pārvadājumiem, aicinām iepazīties ar to - kas veido Jūsu kravu pārvadājumu cenu?
Pagājušajā nedēļā tika apstiprināta Eiropas Savienības Atveseļošanas fonda (Recovery and Resilience Facility) finansējuma piešķiršana Latvijas ostu un loģistikas koridoru digitalizācijas projektam “Ostu pārvaldības digitālā transformācija, pilnveidojot transporta un loģistikas datu apstrādi un analīzi”.
Benelux valstis - Beļģija, Nīderlande un Luksemburga - ir ne tikai reģioni, kurus raksturo unikāla arhitektūra, izcila šokolāde un tulpju smarža, bet tās ir arī būtiska daļa no Latvijas importa un eksporta jomas. Un mēs, transporta un loģistikas uzņēmums, SIA Vervo, esam klātesoši ar efektīviem un moderniem loģistikas risinājumiem, ņemot vērā katra klienta kravas specifiku un vajadzības, lai sasniegtu vienu mērķi- veiksmīgi kravu pārvadājumi uz vai no Benelux valstīm.
Ir izveidota un uzsākusi darbu jauna konteinerkravu pārvadājumu līnija, savienojot četras vadošas Eiropas ostas maršrutā Rīga - Halla (Lielbritānijā) - Roterdama (Nīderlandē) - Helsinki (Somijā). Konteinerpārvadājumus caur Rīgas ostu nodrošina Nīderlandes kompānijas Samskip pārvaldītā konteinerkuģu līnija Samskip Multimodal B.V. Līnijā pārvadājumu nodrošina divi vidēja izmēra konteinerkuģi - BF Cartagena un Dornbusch, kas ienāk Rīgas ostā pēc regulāra grafika - vienu reizi nedēļā.
Kāpurķēžu pašizkrāvējs ir viena no tehnikām, kas tiek izmantota būvniecības, lauksaimniecības, mežsaimniecības un kokapstrādes nozarē. Tā primārā priekšrocība ir piekļuve grūti sasniedzamās vietās, kur tas nav iespējams ar citiem transportlīdzekļiem. Nereti šī tehnika ir lielgabarīta izmēros, tāpēc piegāde var būt izaicinājums - tieši tāpēc ir svarīgi to uzticēt zinošiem un pieredzējušiem speciālistiem, kas spēs noorganizēt tehnikas piegādi ātri, ērti un izdevīgi.
Ķīna ir nozīmīgs sadarbības partneris Eiropas Savienības uzņēmumiem. Vidēji preces no Ķīnas veido 20% no kopējā importa Eiropas Savienībā, kas sastāda 626 miljardus EUR un 51% no tām tiek piegādātas, izmantojot jūras konteineru pārvadājumus. Elektronika, tehnoloģijas, apģērbi un apavi, rūpnieciskie produkti - tās ir tikai dažas no nozarēm, kurās notiek aktīva tirdzniecība starp Ķīnu un Eiropas valstīm.