2014. gadā Liepājas ostas stividorkompānijas pārkrāvušas 5,3 milj. tonnas, kas ir otrs lielākais kravu apgrozījums atjaunotās Liepājas ostas vēsturē. Tas apliecina, ka Liepājas osta, pateicoties ostas uzņēmumu un Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvaldes investīciju projektiem, turpina kvalitatīvu attīstību, tomēr gads ir bijis sarežģīts, norāda Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvaldnieks Guntars Krieviņš.
P/i „Komunālā pārvalde” informē, ka 2014. gadā par 30% vairāk nekā iepriekšējā gadā pieprasītas atļaujas lielgabarīta un sevišķi smagu kravu pārvadāšanai Ventspils pilsētas teritorijā.
Ar 26,2 miljonu tonnu lielu kravu apgrozījumu Ventspils brīvosta ir noslēgusi 2014.gadu. Īpaši gada otrā puse daļai Ventspils brīvostas termināļu bijusi sarežģīta un arī prognozes par 2015.gadu ir piesardzīgas.
2014. gadu noslēdzot, mums netrūka ne ikdienas darbu, ne pienākumu, bet atradām laiku, lai apciemotu klientus un partnerus. Lai dāvātu prieku sev un citiem, kopā ar Ziemassvētku rūķiem, sarūpējām dāvanas saviem lielākajiem sadarbības partneriem un klientiem. Atbalstot labdarību, iegādājāmies biedrības Eurika bērnu zīmētas kartiņas, kā Ziemassvētku apsveikumus tiem klientiem un partneriem, pie kuriem nepaspējām nokļūt. Sadarbojoties ar Jusan Print, izveidojām savu kalendāru 2015. gadam. Galda pārliekamais kalendārs priecēs visu gadu gan mūs, gan mūsu klientus un partnerus.
Aizvadītajā gadā paveikts nozīmīgs darbs jaunu tirgu apguvē un kravu piesaistē, stāsta Satiksmes ministrijā (SM).
To apliecina šā gada Latvijas lielāko eksportētāju, importētāju un uzņēmumu ar lielāko apgrozījumu apskats. Starp pieciem Latvijas lielākajiem eksportētājiem, pēc statistikas datiem, ierindojušās trīs kompānijas, kuru pamatdarbību veido reeksports, nevis Latvijā no jauna radīta produkta eksportēšana. Tas nav slikti, bet vēlreiz liek uzsvērt uzņēmējdarbības vides un ģeopolitiskās situācijas lielo ietekmi uz Latvijas biznesu.
No Baltijas valstu ostām gada pirmajos 11 mēnešos visvairāk kravu - 37,26 miljoni tonnu - pārkrauts Rīgā un tas ir par 15,7% vairāk nekā pērn analoģiskā laika periodā, liecina ostu statistika.
Krievijas rubļa krīze patlaban autopārvadātājus nav būtiski ietekmējusi, vienlaikus ir samazinājušās izmaksas par pakalpojumiem Krievijas pusē, kas vērtējams pozitīvi, norāda „Latvijas auto” prezidents Valdis Trēziņš.
Absolūtais vairākums aptaujāto Latvijas iedzīvotāju jeb 92% atbalsta "Rail Baltica" projektu, kurš paredz integrēt Baltijas valstis Eiropas dzelzceļa tīklā, portālu "Delfi" informē Satiksmes ministrija (SM).
Nākamā gada pirmā ceturkšņa prognozes liecina, ka "Latvijas Dzelzceļa" (LDz) pārvadāto kravu apjomi nesamazināsies, aģentūrai LETA skaidroja uzņēmumā.