2014. gadā, salīdzinot ar 2013. gadu, svarīgākajās transporta nozarēs pārvadāto kravu kopējais apjoms ir pieaudzis par 2,5%, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) apkopotā informācija par kravu pārvadājumiem.
Neskatoties uz to, ka Krievija ļoti aktīvi pievērusies savu ostu attīstīšanai un jaunu ostu veidošanai, nav paredzams būtisks kravu pārvadāšanas kritums caur Latvijas tranzītceļiem, pēc tikšanās ar Krievijas transporta ministru Maksimu Sokolovu piektdien intervijā Latvijas Televīzijas rīta raidījumam "Rīta Panorāma" sacīja satiksmes ministrs Anrijs Matīss (V).
Braukšana pa valsts galvenajiem un reģionālajiem ceļiem otrdien ir apmierinoša, bet situācija uz vietējiem ceļiem saglabājas slikta - tie daudzviet ir ledaini, vietām dubļaini un grūti izbraucami, liecina uzņēmuma "Latvijas Valsts ceļi" informācija.
Trešdien, 18.februārī, Satiksmes ministrijas valsts sekretāra Kaspara Ozoliņa vadībā notika Loģistikas nozares padomes sēde, kurā galvenā uzmanība tika pievērsa jautājumiem par situāciju Latvijas tranzīta un loģistikas jomā, prognozēm un pasākumiem situācijas uzlabošanai, uzsverot nozares aktīvāku darbību Centrālāzijas valstu virzienā.
Ceturtdien, 2015.gada 12.februārī, Latvijā darba režīmā sāks darboties pirmie stacionārie fotoradari . Tas nozīmē, ka informācija par fiksētajiem pārkāpumiem tiks sūtīta Valsts policijai lēmuma pieņemšanai un autovadītāji saņems paziņojumu par fiksēto pārkāpumu.
2015. gadā janvārī Liepājas ostā pārkrauts 440 094,20 tonnas kravu, kas ir par 8,9 % vairāk nekā 2014. gad janvārī, bet par 12,8 % vairāk nekā iepriekšējā mēnesī. Šā gada janvārī Liepājas ostā apkalpoti 102 kuģi, bet iebraukuši un izbraukuši 2723 pasažieri.
Zema izaugsme eirozonā, straujš Krievijas rubļa vērtības kritums, kā arī ģeopolitiskās situācijas radītā nenoteiktība reģionā ir bremzējusi Latvijas eksporta attīstību 2014. gadā. Tajā pašā laikā eiro vērtības samazinājums un pozitīvā ekonomikas izaugsme Zviedrijā, Apvienotajā Karalistē, Čehijā un Ungārijā ir kompensējusi eksporta apjomu kritumu uz eirozonas valstīm un Krieviju. Tādējādi kopējais Latvijas preču eksports pērn bija par 2,2% lielāks nekā 2013. gadā. Tas kopumā vērtējams kā labs sniegums. Savukārt pērnā gada decembrī preču eksporta apjomi salīdzinājumā ar 2013. gada decembri palika nemainīgi.
Rīgas brīvostā šogad janvārī pārkrāva 3,505 miljonus tonnu kravu, kas ir par 8,3% vairāk nekā 2014.gada attiecīgajā laika periodā, liecina brīvostas publiskotā informācija.
Šā gada janvārī Ventspils brīvostā pārkrauti 2,6 miljoni tonnu kravu, kas ir labākais ostas kravu apgrozījuma rādītājs pēdējo deviņu mēnešu laikā, informē ostas pārstāvji.
Kā liecina Satiksmes ministrijas (SM) 2014.gada statistikas dati, patlaban no visiem Latvijā reģistrētajiem transportlīdzekļiem 18% ir komerctransports, un to skaits ar katru gadu palielinās vidēji 4-5% robežās. No kopējās satiksmes plūsmas uz Latvijas ceļiem komerctransports ieņem nozīmīgu lomu. Tādēļ, lai uzlabotu satiksmes drošību Latvijā un mudinātu uzņēmumus rūpēties gan par savu auto tehnisko drošību, gan atbildīgajiem darbiniekiem, jau trešo gadu Latvijā lielākā apdrošināšanas sabiedrība BALTA kopā ar SM, Latvijas Darba devēju konfederāciju (LDDK), „Drošas Braukšanas Skolu” (DBS), Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru (LTRK) un Ceļu satiksmes drošības direkciju (CSDD) rīko konkursu par drošāko uzņēmumu autoparku.