2012.gada vienpadsmit mēnešos Ventspils brīvostā kravu apjoms palielinājies par 9% , sasniedzot 28,2 miljonus tonnu, un par 3,4 miljoniem pārsniedzot šogad plānoto.
Latvijai un arī pārējām Baltijas Jūras reģiona valstu ietvaros jārod līdzsvars, sabalansējot augstos vides aizsardzības standartus un reģiona valstu ekonomiskās intereses un iespējas, piedaloties Baltijas Jūras Valstu padomes (BJVP) transporta ministru piektajā konferencē Maskavā, norādīja satiksmes ministrs Aivis Ronis.
Jaunā transporta nozares kravu un investīciju piesaistes menedžera "Gateway Latvia" izveide vērtējama pozitīvi, jo Latvijas tranzītbiznesa problēma ir nespēja veikt sarunas par lielu kravu apjomu apkalpošanu, intervijā biznesa portālam "Nozare.lv" norāda Latvijas loģistikas klastera vadītājs Aldis Bulis.
Latvijas un Gruzijas kopējās komisijas laikā valstu pārstāvji vienojās palielināt atļauju kvotu kravu autopārvadājumiem nākamajam gadam par 50 universālajām atļaujām, ar kurām iespējams veikt pārvadājumus divpusēji vai tranzītā, vai arī uz/no trešajām valstīm, biznesa portālu "Nozare.lv" informēja Autotransporta direkcijā (ATD).
Šā gada deviņos mēnešos pieaudzis pa dzelzceļu pārvadāto kravu apjoms, bet nedaudz samazinājies pa dzelzceļu pārvadāto pasažieru skaits, liecina Centrālās Statistikas pārvaldes (CSP) apkopotā informācija par transporta darbības rādītājiem.
Šī gada pirmajos deviņos mēnešos no pārbaudītajiem kravas transportlīdzekļiem 0,8% Latvijas auto un 1,6% ārvalstu auto konstatēti smagi tehniski bojājumi, kuru dēļ ir aizliegta tālāka dalība satiksmē, un tas nozīmē, ka šogad autoparks ir tehniski labāka stāvoklī, Autotransporta direkcijas rīkotajā semināra norādīja Ceļu satiksmes un drošības direkcijas (CSDD) tehniskās apskates stacijas vadītājs Uldis Zandbergs.
Latvija nereti netiek iekļauta jaunos kravu pārvadājumu transporta koridoros, jo kaimiņvalstis kļūst konkurētspējīgākas starptautiskā tranzīta un loģistikas jomā, intervijā biznesa portālam "Nozare.lv" norāda Latvijas loģistikas klastera vadītājs Aldis Bulis.
Rīgā notikušā Ķīnas uzņēmējdarbības foruma dalībnieki vislielāko interesi izrādījuši par transporta un loģistikas nozari, šorīt intervijā telekompānijas LNT raidījumam "900 sekundes" sacīja Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) vadītājs Andris Ozols.
Latvija jau izsenis atradusies lielu transporta plūsmu krustpunktā - starp Krieviju, Āzijas valstīm un Eiropu. Tāpēc Latvijai kā valstij ar unikālu ģeopolitisko stāvokli ir ļoti svarīga transporta sakaru efektivitātes paaugstināšana kā Eiropas, tā arī Āzijas virzienā.
Tā kā vēl rudenī Latvijas-Krievijas kopējās komisijas sanāksmē pušu pārstāvji vienojās, ka atļauju kvota divpusējiem un tranzīta kravas autopārvadājumiem šim gadam tiek palielināta, autopārvadātājiem problēmām ar atļaujām uz Krieviju šogad nevajadzētu rasties, biznesa portālu "Nozare.lv" informēja Autotransporta direkcijā (ATD).