Krievijas rubļa krīze patlaban autopārvadātājus nav būtiski ietekmējusi, vienlaikus ir samazinājušās izmaksas par pakalpojumiem Krievijas pusē, kas vērtējams pozitīvi, norāda „Latvijas auto” prezidents Valdis Trēziņš.
Absolūtais vairākums aptaujāto Latvijas iedzīvotāju jeb 92% atbalsta "Rail Baltica" projektu, kurš paredz integrēt Baltijas valstis Eiropas dzelzceļa tīklā, portālu "Delfi" informē Satiksmes ministrija (SM).
Nākamā gada pirmā ceturkšņa prognozes liecina, ka "Latvijas Dzelzceļa" (LDz) pārvadāto kravu apjomi nesamazināsies, aģentūrai LETA skaidroja uzņēmumā.
Trešdien, 10.decembrī, Minskā parakstīts Latvijas un Baltkrievijas saprašanās memorands transporta un tranzīta kravu jomā.
Gribas, lai baltā pasaulē
balti sniegi snieg,
Un pa baltiem lielceļiem
balti cilvēki iet.
Iebraukšanu Krievijā Terehovas robežkontroles punktā šorīt gaida vairāk nekā 230 kravas automašīnu, liecina Valsts ieņēmumu dienesta (VID) rīcībā esošā informācija.
Pieaugot konkurencei kravu pārvadājumu nozarē, šogad pārvadātāji Latvijā piedzīvojuši finansiālo līdzekļu samazināšanos, ziņo pilsētas informācijas portālu tīkls Pilseta24.lv.
Rekordlielais, daudzos simtos tūkstošos mērāmais sīkpaku sūtījumu pieaugums no trešajām valstīm un svētku tuvošanās likusi VAS “Latvijas Pasts” un Muitas pārvaldei mobilizēt papildu darbiniekus paku šķirošanā un pārbaudē. Iemesls – aizvien vairāk Latvijas iedzīvotāju veiktie pirkumi Ķīnas internetveikalos. Ik dienu muita apstrādā aptuveni 15 000 sīkpakas. Neraugoties uz papildu pārvaldes darbinieku iesaisti šķirošanas un kontroles darbos, atsevišķos īpaši lielu un pēkšņu sūtījumu kravu gadījumos paku piegāde adresātam var kavēties pat 10 – 14 dienas. Gan “Latvijas Pasts”, gan arī lidostas muitas kontrolpunkta darbinieki patlaban pilnveidojot darba organizāciju, lai kavēšanās būtu iespējami mazāka. Tiek vērtēta iespēja arī nākotnē automatizēt šķirošanas procesu.
Visus Latvijas autopārvadātājus, kuri veic komercpārvadājumus Norvēģijā, skars izmaiņas transporta pārvadājumus regulējošajās tiesību normās, kas paredz, ka no 2015. gada 1. janvāra visiem komerciālajiem transporta līdzekļiem, kuru pilnā masa ir lielāka par 3,5 tonnām, pie vējstikla būs jābūt uzstādītai elektroniskajai reģistrācijas ierīcei (toll tag). Pretējā gadījumā tiks piemērots naudas sods – 8000 Norvēģijas kronu (aptuveni 950 eiro), liecina medijiem sniegtā informācija.
Šā gada pirmajos deviņos mēnešos, salīdzinot ar 2013. gada attiecīgo periodu, svarīgākajās transporta nozarēs pārvadāto kravu kopējais apjoms ir pieaudzis par 2,1%, liecina Centrālās statistikas pārvaldes apkopotā informācija par kravu pārvadājumiem.