Par Baltkrievijas prezidenta Aleksandra Lukašenko paziņoto, ka lielu daļu Baltkrievijas kravu turpmāk plānots pārvirzīt no Baltijas ostām uz Krievijas ostām, Latvijai pagaidām nav pamats nopietni satraukties. Kravu apjoms no Baltkrievijas turpina palielināties, tāpat tiek gatavoti jauni sadarbības projekti. Iemesli, kāpēc Baltkrievija paziņojusi par vēlmi kravas pārvirzīt uz Krieviju gan var būt vairāki - tajā skaitā kā atbilde Eiropas Savienībai par noteiktajām sankcijām pret Baltkrieviju.
Liepājas osta sasniegusi līdz šim lielāko kravu apgrozījumu atjaunotās ostas vēsturē - šī gada 10 mēnešos pārkrauts 6,02 miljoni tonnu kravu, kas ir par 52,6% vairāk nekā gadu iepriekš, aģentūru LETA informēja Liepājas speciālās ekonomiskās zonas (SEZ) sabiedrisko attiecību speciāliste Līga Ratniece-Kadeģe.
1.novembrī Liepājas ostai divi jauni rekordi – panamax klases kuģis THOR aizveda līdz šim lielāko kravu Liepājas ostas vēsturē – 48,55 tūkst. tonnu, bet Liepājas ostas kapteiņdienests veiksmīgi izveda piekrauto kuģi, kura iegrime bija 10,6 m. Liepājas ostas kapteinis atzīst, ka līdz šim vēl neviens kuģis ar tik lielu iegrimi nav ne ievests, ne izvests no Liepājas ostas un tas bijis pārbaudījums, ko kapteiņdienests veiksmīgi izturējis.