The Baltic Ports Conference 2015 (Baltijas Ostu Konferenci 2015) organizē Baltijas ostu organizācija (Baltic Ports Organization - BPO) - vadošo reģionālo ostu organizācija, kurā apvienojušās 45 ostas no deviņām Baltijas jūras reģiona valstīm. BPO strādā ar mērķi veicināt ostu sadarbību, uzraudzīt un uzlabot kuģniecības iespējas visā Baltijas jūras reģionā.
Informējam, ka šo pirmdien, 31.augustā A/S Sadales tīkls veiks plānotus remontdarbus elektroapgādes tīklā Vienības gatvē 198, kur atrodas mūsu ofiss. Tātad tiks pārtraukta elektroenerģijas piegāde – paliksim bez elektrības no pl. 9:30 līdz pl. 15:00.
Mūsu uzņēmuma SIA Vervo 7 gadu jubileju svinējām dodoties ekskursijā uz Liepāju. Ceļā devāmies piektdienas, 21.augusta pēcpusdienā bruņojušies ar labu garastāvokli, dzērieniem un uzkodām.
No Baltijas jūras austrumu piekrastes ostām visvairāk pirmajā pusgadā pārkrauts Krievijas ostās - Ustjlugā, Primorskā un Sanktpēterburgā, savukārt ceturtajā vietā ierindojusies Rīga, liecina ostu statistika.
Liepājas šosejas pagaidu tilta pār Lielupi nestspēja ir ierobežota, līdz ar to transports, kas ir smagāks par 44 tonnām, tiltu nedrīkst šķērsot, taču ierobežojumi tiek regulāri pārkāpti, norāda uzņēmumā «Latvijas Valsts ceļi».
Latvijas autopārvadātāji ved dažādas kravas, taču vienojošs elements ir tas, ka pārsvarā gadījumu galamērķis ir Krievija, sacīja Autotransporta direkcijas (ATD) valdes priekšsēdētājs Kristiāns Godiņš.
Ņemot vērā ievērojamo Krievijas rubļa vērtības kritumu un Eiropas Savienības pārtikas preču embargo sekas, Latvijas autopārvadātāju kravu pārvadājumu uz Krieviju samazinājums ir vērojams, tomēr tas nav liels - līdz 7%, aģentūru LETA informēja Autotransporta direkcijā (ATD).
VAS “Latvijas dzelzceļš” viceprezidents tehniskās ekspluatācijas jautājumos Ēriks Šmuksts 18.augustā tiekoties ar Krievijas dzelzceļa vadītājiem pārrunāja plānotos sliežu ceļu remontdarbus Krievijas pusē. Sarunā tika precizēts, ka Krievijas dzelzceļš plāno veikt remontdarbus posmos Šahovskaja-Sebež un Sankova-Pitalova.
Krievijas kravu plūsmas pa dzelzceļu apturēšana būs sāpīga Latvijas ekonomikai, taču pilnīga tranzīta apturēšana ir maz ticama, aģentūrai BNS atzina banku analītiķi, vienlaikus uzsverot, ka pagaidām konkrētu ietekmi uz ekonomiku ir grūti aplēst, jo vēl ir pārāk liela neskaidrība par Krievijas turpmāko rīcību.
2015. gada jūlijā Liepājas ostā pārkrautas 373 744,94 tonnas kravu. Arī jūlijā lielākais kravu apjoms ir beramkravu segmentā – 52,4 %, kam seko ģenerālkravas – 39,2 % un lejamkravas 8,4 %. 2015. gada jūlijā apkalpoti 108 kuģi, bet iebraukuši un izbraukuši 5925 pasažieri, portālu informē Liepājas SEZ pārvaldes sabiedrisko attiecību speciāliste Līga Ratniece-Kadeģe.