Vervo jaunumi

SIA Vervo - 7 gadi!

SIA Vervo - 7 gadi!Mūsu uzņēmuma SIA Vervo 7 gadu jubileju svinējām dodoties ekskursijā uz Liepāju. Ceļā devāmies piektdienas, 21.augusta pēcpusdienā bruņojušies ar labu garastāvokli, dzērieniem un uzkodām.

Liepājā ieradāmies pievakarē un braucām nolikt līdzi paņemtās mantas uz viesnīcu „Fontaine”, apskatījām savus nummuriņus: „Safari”, „Arābu”, „Karaļu”, „Studentu” un citus. Paēst vakariņas nolēmām viesnīcas „Fontaine Royal” restorānā, kur bija norunāta tikšanās ar sadarbības partneriem no „Nordcarrier Latvia”. Pēc gardām vakariņām un patīkamām sarunām gājām pastaigā pa pilsētu. Iepazinām naksnīgo Liepāju. Apmeklējām mūzikas klubu „Fontaine Palace”, kas atrodas vecās noliktavas telpās, kur varējām baudīt grupas „Laime Pilnīga” koncertu, arī mums bija laime pilnīga.

Sestdien pēc brokastīm mūs gaidīja gids Uldis Strēlis, lai izrādītu Liepāju. Gids ar lielu aizrautību mūs iepazīstināja ar skaistākajām un interesantākajām Liepājas vietām. Izstaigājām pilsētas centru, bijām Pētera tirgū, redzējām Spoku koku, gājām pa Slavenību aleju, atpūtāmies Rožu laukumā, uzkāpām Baznīcas tornī 42 metru augstumā, lai aplūkotu Liepāju no augšas. Pēc pilsētas centra apskates aizbraucām uz Liepājas Karostu, kas aizņem aptuveni trešdaļu pilsētas kopējās platības tās ziemeļu daļā. Apskatījām grezno Svētā Nikolaja pareizticīgo katedrāli. Gida pavadībā ar lāpām rokās nokāpām pazemes tuneļos – fortos. Interesanta ekskursija bija Karaostas cietumā.

Mājup devāmies vēlā pēcpusdienā noguruši, bet apmierināti par labi pavadīto laiku Liepājā.

Vervo komandā strādā pieredzējuši un profesionāli speciālisti, kuri prasmīgi un operatīvi palīdzēs izvēlēties labāko risinājumu un atrisināt jautājumus, kas saistīti ar kravu pārvadājumiem un citiem loģistikas pakalpojumiem.