Sadarbība ar Ķīnu izskatoties daudzsološa, taču vai viss notiks kā iecerēts - atkarīgs no ekspeditoriem.“Latvijas Dzelzceļa” vadītājs Uģis Maigonis stāsta, ka caur Latvijas ostām vest kravu ir parādījusies interese Ķīnai. Viņš gan pauž, ka piedāvājumam ir jābūt ļoti precīzam.

Sadarbība ar Ķīnu izskatoties daudzsološa, taču vai viss notiks kā iecerēts - atkarīgs no ekspeditoriem. Lai gan Latvija kā starpposms ir zināma, ir jābūt interesei no kravu sūtītājiem. Maigonis pauž, ka viss būtu kārtībā, ja būtu aktīvāka komunikācija.

Lai gan Ukrainā notiekošais ir traģisks, LDz vadītājs teic, ka visdaudzsološākais maršruts būtu no Krievijas uz Eiropu, jo tās kravas, kas iepriekš no Krievijas plūda caur ostām Ukrainā, tagad ir brīvas jauniem ceļiem.

Maigonis gan stāsta, ka Latvijas ostām vajag vairākus modernizācijas darbus, piemēram, atjaunot ogļu pārkraušanas termināli.Tas esot nepieciešams, jo dzelzceļiem neesot nepieciešama kravu drūzmēšanās, bet gan ātra un mūsdienīga pārkraušana. Visvairāk modernizācijas trūkums tiek izjusts ziemā.

Avots: www.eksports.lv

Raksts pārpublicēts SIA Vervo mājas lapā. SIA Vervo ir transporta uzņēmums, kas piedāvā starptautiskos un vietējos kravu pārvadājumus, transporta pakalpojumus un citus loģistikas risinājumus: autotransporta (sauszemes) kravu pārvadājumi (pilnas kravas, saliktas kravas), aviotransporta (gaisa) kravu pārvadājumi, dzelzceļa kravu pārvadājumi, kuģu (jūras) kravu pārvadājumi, muitas brokeru pakalpojumi, lielgabarīta, negabarīta un smagsvara kravu pārvadājumi, noliktavu pakalpojumi, bīstamo (ADR) kravu pārvadājumi, kravu apdrošināšana.

Image

Turpinot lietot lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanas noteikumiem. Iepazīties ar noteikumiem. Lietošanas noteikumi.