Osta
Osta
Baltijas jūras apgabals varētu būt par sava veida vārtiem uz Eiropu aizvien pieaugošajos Tālo Austrumu un īpaši Ķīnas kravu pārvadājumos – teica Lietuvas satiksmes ministrs Eliģijs Masjulis.

Viņš uzstājās ar uzrunu Āzijas un Eiropas transporta ministru sanāksmē (ASEM), kas notiek Čendu pilsētā Ķīnā. Ministrs uzsvēris, ka Baltijas jūras reģions atrodas pie ES austrumu robežām un tam ir kvalitatīva transporta infrastruktūra. Īpaši viņš pievērsis uzmanību neaizsalstošajai Klaipēdas ostai, uzsverot, ka tā paver plašas iespējas starptautiskajiem kravu pārvadājumiem.

Attālumu starp Ķīnu un Lietuvu pa jūras ceļu var veikt 45 dienās, bet pa sauszemi – 18 dienās. Jaunu pasažieru un kravu termināli Klaipēdā iecerēts uzbūvēt līdz 2013. gadam. Būve kopā ar pievedceļiem varētu izmaksāt aptuveni 200 miljonus litu (40 miljonus latu). Lielas cerības Lietuva saista ar tranzīta konteinervilciena "Saule" projektu. Vakar ceļā uz Lietuvu no Ķīnas un Kazahstānas robežas devās pirmais izmēģinājuma reiss.

Avots: www.la.lv

Raksts pārpublicēts SIA Vervo mājas lapā. SIA Vervo ir transporta uzņēmums, kas piedāvā starptautiskos un vietējos kravu pārvadājumus, transporta pakalpojumus un citus loģistikas risinājumus: autotransporta (sauszemes) kravu pārvadājumi (pilnas kravas, saliktas kravas), aviotransporta (gaisa) kravu pārvadājumi, dzelzceļa kravu pārvadājumi, kuģu (jūras) kravu pārvadājumi, muitas brokeru pakalpojumi, lielgabarīta, negabarīta un smagsvara kravu pārvadājumi, noliktavu pakalpojumi, bīstamo (ADR) kravu pārvadājumi, kravu apdrošināšana.

Turpinot lietot lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanas noteikumiem. Iepazīties ar noteikumiem. Lietošanas noteikumi.