Latvijas tranzīta koridors funkcionēs pat tad, ja nebūs Krievijas kravuJa Krievijas izcelsmes kravas netiks novirzītas tranzītā caur Latviju, tas nenozīmē, ka tranzīta koridors nefunkcionēs un tranzīta kravu nebūs, intervijā norāda satiksmes ministrs Anrijs Matīss (V).

 Kravas diversificējot, tās nākšot vai nu no Kazahstānas, Uzbekistānas, vai no Ķīnas, un tad tās nonāks Latvijā. «Šīs kravas tad nāks caur Krieviju un Baltkrieviju uz Latviju, un koridors funkcionēs jebkurā gadījumā. Tas funkcionēs pat tad, ja tur būs nulle Krievijas kravu. Strādājam taču pie tā, lai piesaistītu jaunas kravas,» uzsver ministrs.


Dzelzceļa elektrifikācija būšot priekšrocība konkurētspējai. Uz Baltkrievijas un Latvijas robežas jeb Bigosova-Indra robežpunktā, patlaban esot vislielākā kravu plūsma. No Baltkrievijas uz Latvijas ostām ienākot puse no visām kravām, lai gan Baltkrievijas izcelsmes kravas ir 12%. Pārējās ir Krievijas, Kazahstānas un citu valstu kravas.

Kā ziņots, Krievijas amatpersonas ir paziņojušas, ka Krievijas kravas tik novirzītas uz pašas Krievijas ostām.

Avots financenet.tvnet.lv

Raksts pārpublicēts SIA Vervo mājas lapā. SIA Vervo ir transporta uzņēmums, kura pamatdarbības veidi ir starptautiskie un vietējie kravu pārvadājumi, transporta pakalpojumi un citi loģistikas risinājumi: autotransporta (sauszemes) kravu pārvadājumi (pilnas kravas, saliktas kravas), aviotransporta (gaisa) kravu pārvadājumi, dzelzceļa kravu pārvadājumi, kuģu (jūras) kravu pārvadājumi, muitas brokeru pakalpojumi, lielgabarīta, negabarīta un smagsvara kravu pārvadājumi, noliktavu pakalpojumi, bīstamo (ADR) kravu pārvadājumi, kravu apdrošināšana, personīgo mantu pārvadājumi.

Image

Turpinot lietot lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanas noteikumiem. Iepazīties ar noteikumiem. Lietošanas noteikumi.