Jaunumi

Jaunumi transporta nozarē kaimiņvalstu medijos

Jaunumi transporta nozarē kaimiņvalstu medijosKrievijas mediji analizē Baltijas dzelzceļu un ostu darbību

Baltijas valstu dzelzceļu darbību analizējusi vietne rzd.partner.ru. Šā gada pirmajā pusē gandrīz vienādi rezultāti bijuši “Latvijas dzelzceļam”, kas pārvadājis 24,36 miljonus tonnu kravu, un Lietuvas dzelzceļam (24,45 milj. tonnu). Savukārt igauņu “Eesti Raudtee” apjomi ir nokritušies līdz 6,25 miljoniem tonnu.

Vietne arī atzīmē, ka “Latvijas Dzelzceļa” meitas uzņēmums “LDz Loģistika” ir ievērojami palielinājis konteineru pārvadājumus, tajā skaitā realizējis virkni projektu konteineru pārvadājumos uz Ķīnu. Vēl viens perspektīvs dzelzceļa koridors tiekot izstrādāts no Indijas. Kravas tikšot vestas uz Rīgu no Mumbajas caur Irānas ostu Banderabāsu.

rzd.partner.ru arī raksta, ka šā gada septiņos mēnešos par 3,7 procentiem (3,12 miljoniem tonnu) pieaudzis visu Baltijas valstu ostu kravu apgrozījums. 43,3 procenti kravu tiekot pārkrauti Latvijas ostās, 33,4 procenti – Lietuvas, bet 23,3 – Igaunijas ostās.

Latvija meklē jaunas kravas

Vairāki Krievijas mediji ziņo par Latvijas – Krievijas starpvaldību komisijas sēdi, kas augusta vidū notika Rīgā, un par Latvijas satiksmes ministra Ulda Auguļa paziņojumu, ka esot panākta vienošanās līdz gada beigām parakstīt līgumu par tiešo dzelzceļa satiksmi. Latvija no savas puses esot pabeigusi visas procedūras un esot gatava parakstīt līgumu, tiklīdz procedūras pabeigs Krievija.

rzd-partner.ru ziņo arī par augusta sākumā Rīgā notikušo Latvijas un Krievijas dzelzceļa darba grupas sēdi, kas notikusi pirmo reizi pēc četru gadu pārtraukuma. Partneri vienojušies atbalstīt Eirāzijas kravu pārvadājumus, tajā skaitā konteineru pārvadājumus no Ķīnas, izmantojot abu valstu dzelzceļu infrastruktūru.

Vietne informē arī par to, ka Liepājas ostas kravu apgrozījums šī gada 7 mēnešos pieaudzis par 21,5%. Galvenās kravas ostā esot graudi, bagātinātas antracīta ogles, ro-ro tipa kravas, būvmateriāli, naftas produkti un koksne.

Igaunija ziņo par situācijas stabilizēšanos dzelzceļa pārvadājumos

Vietne err.ee raksta, ka kaimiņvalstī stabilizējas kravu pārvadājumu apjomi pa dzelzceļu. Par to liecinot šī gada pirmo septiņu mēnešu rezultāti. Lai gan šajā laikā kravu pārvadājumi samazinājušies par 4,7 procentiem, tomēr jūnijā un jūlijā vērojams pieaugums. “Pēdējo mēnešu pozitīvā tendence mums ļauj pieļaut, ka kravu pārvadājumi, izmantojot mūsu infrastruktūru, stabilizējas un šogad būs aptuveni tādi paši kā pagājušajā gadā,” teica Igaunijas dzelzceļa “Eesti Raudtee” vadītājs Ēriks Laidvē.

Baltkrievija cenšas nostiprināt savu tranzītvalsts statusu

regnum.ru uzskata, ka par Baltkrievijas ambīcijām tranzīta jomā liecina pirmā konteinervilciena no Eiropas uz Ķīnu nosūtīšana caur robežpāreju Bruzgi – Kuzņica. 41 konteiners ticis nosūtīts no Polijas stacijas Lodzas uz Čendu Ķīnā.

Bruzgi – Kuzņicas robežpārejā varot veikt kravu pārkraušanu no 1520 milimetru uz 1435 milimetru sliedēm. Robežpārejas modernizācija ļaujot kravu nosūtītājiem apiet pārslogoto Brestas pāreju.

Avīze “Kommersant” analizē Maskavas vēlmi piespiest Minsku no Krievijas naftas Baltkrievijā pārstrādātos naftas produktus pārkraut Krievijas termināļos. Šim nolūkam Krievija šogad ir palielinājusi atlaidi. Tomēr, neraugoties uz to, baltkrievu naftas produktu eksports caur Baltijas valstīm joprojām esot jūtami izdevīgāks.

Ukrainas dzelzceļš plāno paaugstināt cenas kravu pārvadājumiem

“Argumenti i fakti” raksta, ka Ukrainas dzelzceļš “Ukrzaliznicja” plāno paaugstināt cenas kravu pārvadājumiem. Kompānija vēlas palielināt ieņēmumus un samazināt izdevumus, tāpēc tā samazinās arī kapitālās investīcijas un tīro peļņu gada beigās. Plānotā tarifu indeksācija par 22,5 procentiem saskaņā ar jaunākajiem plāniem esot “atbīdīta” uz 2017. gada oktobri.

Somijas dzelzceļš plāno restrukturizāciju

rzd-partner.ru raksta, ka restrukturizācija sagaida Somijas dzelzceļa kompāniju “VR Group”. No tās tikšot atdalītas trīs valsts kompānijas – ritošā sastāva operators, servisa kompānija un infrastruktūras operators. Šīs trīs kompānijas tiks tieši pakļautas Transporta un komunikāciju ministrijai. Somijā konkurencei jau esot atvērtas autotransporta, jūras transporta, pasažieru un kravu aviopārvadājumu nozares, tagad pienākusi kārta dzelzceļam, paskaidrojusi transporta un komunikāciju ministre Enna Bernere.

Ķīna turpina attīstīt tranzītu uz ES

“Interfax” ziņo, ka kompānija FESCO nosūtījusi savu pirmo vilcienu un Eiropas Savienību caur Mongoliju. Tas izbraucis no Ķīnas stacijas Čeņčžou uz Hamburgu un ceļu paveic 16 dienās. Uz Eiropu nosūtīti 42 konteineri ar plaša patēriņa precēm, rezerves daļām, iekārtām un pārtikas produktiem. Paredzams, ka sastāvs kursēs ik nedēļu abos virzienos.

Avots: http://www.la.lv/

Raksts pārpublicēts SIA Vervo mājas lapā. SIA Vervo ir transporta uzņēmums, kura pamatdarbības veidi ir starptautiskie un vietējie kravu pārvadājumi, transporta pakalpojumi un citi loģistikas risinājumi: autotransporta (sauszemes) kravu pārvadājumi (pilnas kravas, saliktas kravas), aviotransporta (gaisa) kravu pārvadājumi, dzelzceļa kravu pārvadājumi, kuģu (jūras) kravu pārvadājumi, muitas brokeru pakalpojumi, lielgabarīta, negabarīta un smagsvara kravu pārvadājumi, noliktavu pakalpojumi, bīstamo (ADR) kravu pārvadājumi, kravu apdrošināšana, personīgo mantu pārvadājumi.

Vervo komandā strādā pieredzējuši un profesionāli speciālisti, kuri prasmīgi un operatīvi palīdzēs izvēlēties labāko risinājumu un atrisināt jautājumus, kas saistīti ar kravu pārvadājumiem un citiem loģistikas pakalpojumiem.

Darba laiki

Birojā - Tīraines iela 1, 3. stāvā


P. 9.00 - 17.30
O. 9.00 - 17.30
T. 9.00 - 17.30
C. 9.00 - 17.30
P. 9.00 - 17.00
Se. - Sv.  - -

Kontakti

  • Adrese: Tīraines iela 1, Rīga, LV-1058

  • Telefons: +371 67674570

  • E-pasts: info@vervo.lv