Autopārvadātājiem jārēķinās, ka dzelzceļa kompānijas turpmāk orientēsies arī uz tām kravām, kuras tradicionāli tika uzskatītas par autotransporta nišu, intervijā pastāstīja Autotransporta direkcijas (ATD) valdes priekšsēdētājs Kristiāns Godiņš.
Taujāts, vai «Rail Baltica» dzelzceļa izbūve varētu atņemt kravas autopārvadātājiem, Godiņš atbildēja apstiprinoši. «Arī «Latvijas Dzelzceļš» sāk aizdomāties par variantiem, ka kravas pie dzelzceļa var pievest ar kravas automašīnām un tālāk jau vest pa dzelzceļu, kā tas arvien vairāk notiek Eiropā,» viņš sacīja.
Vienlaikus gan kravas automašīnām ir piekļuve tām vietām, kur dzelzceļa nav, un tādēļ šī niša saglabāsies vienmēr. «Tomēr ir jārēķinās, ka arī dzelzceļa kompānijas turpmāk orientēsies ne tikai uz liela apmēra kravu pārvadāšanu, bet arī uz tām kravām, kuras tradicionāli tika uzskatītas par autotransporta nišu,» piebilda Godiņš.
ATD ir vienotas valsts politikas realizētāja pasažieru un kravu pārvadājumu jomā. Tās darbība galvenokārt saistīta ar sabiedriskā transporta - pasažieru pārvadājumu ar autobusu un vilcienu - plānošanu, licenču izsniegšanu kravu un pasažieru komercpārvadājumiem un atļauju izsniegšanu starptautisko pārvadājumu veikšanai.
Avots: http://financenet.tvnet.lv/
Raksts pārpublicēts SIA Vervo mājas lapā. SIA Vervo ir transporta uzņēmums, kura pamatdarbības veidi ir starptautiskie un vietējie kravu pārvadājumi, transporta pakalpojumi un citi loģistikas risinājumi: autotransporta (sauszemes) kravu pārvadājumi (pilnas kravas, saliktas kravas), aviotransporta (gaisa) kravu pārvadājumi, dzelzceļa kravu pārvadājumi, kuģu (jūras) kravu pārvadājumi, muitas brokeru pakalpojumi, lielgabarīta, negabarīta un smagsvara kravu pārvadājumi, noliktavu pakalpojumi, bīstamo (ADR) kravu pārvadājumi, kravu apdrošināšana, personīgo mantu pārvadājumi.